
Kto pyta nie błądzi.
Zebraliśmy odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Jeśli wciąż szukasz rozwiązania, skorzystaj z zakładki Kontakt.
1. Jak rozpocząć współpracę? Wypełnij krótki formularz, a my oddzwonimy do Ciebie. Podczas rozmowy opowiesz nam o swoim biznesie i potrzebach, a my zaproponujemy najlepsze rozwiązanie. Konsultacja jest całkowicie darmowa i niezobowiązująca.
2. Na jaki okres nawiązuję współpracę? Na czas nieokreślony. Możesz zrezygnować w dowolnym momencie. Pamiętaj o miesięcznym okresie wypowiedzenia, który naliczany jest od nowego miesiąca kalendarzowego.
3. Czy w trakcie trwania współpracy mogę zmienić pakiet na wyższy/niższy? Tak, wówczas zmiana zaczyna obowiązywać od nowego miesiąca kalendarzowego.
4. W jaki sposób mogę skontaktować się ze specjalistą? Opcji kontaktu jest wiele - rozmowa telefoniczna, mail, Messenger, zakładka Kontakt.
5. Czy budżet reklamowy jest wliczony w cenę pakietu? Nie. Budżet reklamowy to kwota dodatkowa, którą samodzielnie opłacasz do Meta (właściciela Facebooka i Instagrama).
6. Czy akceptuję materiały przed publikacją? Tak. Przed publikacją otrzymasz od nas email, zawierający treści do akceptacji.
7. Czy specjalista pomoże w założeniu profili na mediach społecznościowych? Tak. W ramach współpracy, pomożemy założyć profile w mediach społecznościowych.
8. Czy muszę posiadać witrynę internetową, aby promować swoją firmę w mediach społecznościowych? Nie. Możesz pozyskiwać nowych Klientów oraz budować swoją markę wyłącznie za pośrednictwem mediów społecznościowych. Aktywna strona internatowa będzie dodatkowym atutem.
9. Jakich wyników mogę spodziewać się po rozpoczęciu współpracy? Przed rozpoczęciem współpracy nie jesteśmy w stanie oszacować wyników, ponieważ zależy to od wielu czynników (m.in. historia działań na koncie, wielkość grupy odbiorców, budżet reklamowy, konkurencja).



